Monday, January 16, 2006

Batting Center


本当に久しぶりにバッティングセンターにいってきました。
ここは一回(20球)300円でしたが1000円で4回の回数券がありました。
二人で4回ずつやりました。
始めはあまりあたりませんでしたが、後半の2回は結構いいあたりしてました。
次の日は案の定筋肉痛でした。。(笑) 年ですかね。。でもカーステンもでしたが。。w
まさ

I went to a batting center for the first time in ages.
You can buy one round(20 pitches) for 300yen or a four round card for 1000yen.
We each did four rounds.
In the begining I could not hit well, but I did pretty good during last two rounds.
The next day I had sore muscles. Am I getting old? But Kirsten did too.... ;-)

Masa

No comments: