Monday, June 05, 2006

Elvis hasn't left the building


I went to Yoyogi park today with some friends and saw something interesting. A group of about eight guys dressed kind of Elvis-syle were dancing to fifties rock and roll music. They were dressed in black leather and had huge hair. It was quite a sight considering it is Japan and all.

今日代々木公園に行きました。とても面白い事を見ましたよ。8人の男の人はエルビスのままでアメリカの1950代のロックに踊っていました。ずっと革の衣服を着ているし、髪の毛のスタイルはスゴク大きだったんだー。日本ので珍しいだと思っていた。

Kirsten

1 comment:

Anonymous said...

20年くらい前の代々木公園は、こんなロックンロールなおにーちゃん、おねーちゃんたちがたくさん集ってました(笑)
赤坂にロックンロールバーがあって、会社の先輩に連れて行ってもらったら、こちらはおじさんおばさんが集ってて、店内の通路で踊ってました(笑)
私には、ついていけない世界でした^^;